Kliki pealkirjale ja loe lähemalt!
MAA
ÕHK
50 55 58 61 64 66
Enn Raadik: vajame poliitiku- telt kindlameelseid otsuseid Nutika liiklusjuhtimise toel saaks ära hoida vähemalt pool liiklusõnnetustest
96
Kurling, lennundus ja innovatsioon: Marie Kaldvee aitab Eestit pildis hoida mitmel rindel
100
Pärnu uus sissesõit vähen- dab konfliktipunktide arvu
Üldlennunduse järelevalvel oli tegus aasta
96
Laitse ristmik kui 2023. aasta liiklusuuringute superstaar Soolane tee – Eesti ja Soome maitsed on erinevad
103
Tallinna lennujaamas alustavad tööd uue põlvkonna julgestus- kontrolliseadmed Kaugjuhitava lennu- juhtimistorni projekti edukus on pannud mõtlema uutele võimalustele
Suurandmete ja tehis- intellekti kasutamine teedevõrgu seisukorra kaardistamisel
104
70 72
Geosünteetika aitab tugev- dada tee konstruktsiooni Transpordiamet katsetab keskkonnahoidlikke tee- ehitustehnoloogiaid Kaherajaliste maanteede võimekuse hindamise metoodika vajab täiendamist Kui teedevalitsustes valmis- tati „peedist pesumasinaid“ Detsembris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus talvistel teeoludel Jaanuaris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus väsimusel, stressil ja ravimitel ning nende mõjul liiklusohutusele Veebruaris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus ohtlikel kõrvalistel tegevustel liikluses Liiklusohutuskampaania „Kui oled roolis, pane telefon puhkama“
106
Miks on lennuohutust mõjutavatest juhtumitest teatamine oluline?
100
76
108
5G ja raadioaltimeeter – sõbrad või vaenlased?
80 86
110
Tallinna lähialas muutub VFR-lennuliikluse korraldus
111
Veebruarist lihtsustusid professionaalsete droonilennutajate reeglid Tallinna lähialas
88
112
Ülemiste lennuvälja areng 1930. aastatel
90
104
120
Transpordiameti 2023. aasta kokkuvõte
92
5
TEEJUHT / NR 9
Powered by FlippingBook