Teejuht kevad 2024

Kliki pealkirjale ja loe lähemalt!

MAA

ÕHK

50 55 58 61 64 66

Enn Raadik: vajame poliitiku- telt kindlameelseid otsuseid Nutika liiklusjuhtimise toel saaks ära hoida vähemalt pool liiklusõnnetustest

96

Kurling, lennundus ja innovatsioon: Marie Kaldvee aitab Eestit pildis hoida mitmel rindel

100

Pärnu uus sissesõit vähen- dab konfliktipunktide arvu

Üldlennunduse järelevalvel oli tegus aasta

96

Laitse ristmik kui 2023. aasta liiklusuuringute superstaar Soolane tee – Eesti ja Soome maitsed on erinevad

103

Tallinna lennujaamas alustavad tööd uue põlvkonna julgestus- kontrolliseadmed Kaugjuhitava lennu- juhtimistorni projekti edukus on pannud mõtlema uutele võimalustele

Suurandmete ja tehis- intellekti kasutamine teedevõrgu seisukorra kaardistamisel

104

70 72

Geosünteetika aitab tugev- dada tee konstruktsiooni Transpordiamet katsetab keskkonnahoidlikke tee- ehitustehnoloogiaid Kaherajaliste maanteede võimekuse hindamise metoodika vajab täiendamist Kui teedevalitsustes valmis- tati „peedist pesumasinaid“ Detsembris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus talvistel teeoludel Jaanuaris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus väsimusel, stressil ja ravimitel ning nende mõjul liiklusohutusele Veebruaris oli Transpordi- ameti ristmeedialahenduse fookus ohtlikel kõrvalistel tegevustel liikluses Liiklusohutuskampaania „Kui oled roolis, pane telefon puhkama“

106

Miks on lennuohutust mõjutavatest juhtumitest teatamine oluline?

100

76

108

5G ja raadioaltimeeter – sõbrad või vaenlased?

80 86

110

Tallinna lähialas muutub VFR-lennuliikluse korraldus

111

Veebruarist lihtsustusid professionaalsete droonilennutajate reeglid Tallinna lähialas

88

112

Ülemiste lennuvälja areng 1930. aastatel

90

104

120

Transpordiameti 2023. aasta kokkuvõte

92

5

TEEJUHT / NR 9

Powered by