Teejuht sügis 2022

Võrumaa teemeistrite õppereis 1933. aastal Chevrolet' veoautol. Iseehitatud kerega veomasinale on paigaldatud robustsed kinnise rummuga metallveljed, mis on raskemad, aga vastupidavamad kui puitrattad.

Fotod: Eesti Maanteemuuseum

Saksamaal Chemnitzis alustas Wandereri tehas 1892. aastal esmalt jalgrataste tootmist, kuid juba 1902. aastal valmisid esimesed ühesilindrilised mootoriga kaherattalised. Mootorratastel kasutati juba toona peente kodaratega velgi, mis jäid standardiks pikka aega.

Tšehhi sõiduauto Laurin & Klementi FN koos pulmaseltskonnaga 1910ndatel aastatel. Auto on varustatud õhkrehvidega.

Riisipere–Märjamaa liinibuss, jalgrattur ja hobuveok Märjamaa postkontori ees 1920. aastate keskpaigas. Kõigi sõidukite rattaid iseloomustab suur läbimõõt ja tagasihoidlik laius.

91

TEEJUHT / NR 3

Powered by