Teejuht sügis 2023

Kliki pealkirjale ja loe lähemalt!

ÕHK

MAA

96

50 55 58 62 65 68 70 73

Indrek Pappel: teedevõrk on Eesti majanduse vereringe Eesti teeilm: ilm, mis ei tohiks tulla üllatusena Kanama–Valingu uuenenud teelõik: mugavam ja ohutum Rail Baltica taristuehitus- hooaeg oli edukas Müksamine aitab Tallinn pole lootusetult autostunud Alliansi hankemudel on jõudnud Eestisse Tee-ehitusprojekti mahtude arvutamine Civil 3D programmiga Eesti Maanteemuuseumi kirev suvi meelitas kohale tuhandeid inimesi Kui maantee muutub lennuväljaks… Juunis oli Transpordiameti ristmeedialahenduse fookuses kergliikuriga liiklejate ohutus Juulis olid Transpordiameti ristmeedialahenduse fookuses joobes juhid liikluses Augustis oli Transpordiameti ristmeedialahenduse fookuses kaherattaliste ohutus Liiklusohutuskampaania „Naudi sõitu. Aeglasemalt on mõnusam“

Teenekas piloot Raivo Kask: peame tegema kõik selleks, et siia tahaks lennata hästi

paljud lennufirmad Amit Ganjoo: oleme

102

96

kasutanud vaid murdosa droonide potentsiaalist Droonid aitavad Elektrilevi liinidele tõhusat seiret teha Satelliitnavigatsiooni signaali häirimine on jõudnud Eesti õhuruumi Turvaline õhuruum: kas vajame täpsemaid reegleid? Eesti Lennuakadeemia laiendab tegevust mehita- mata lennunduse vald- konnas Tallinna lennujaama missioon on ühendada Eesti maailmaga Irdtornile üleminek Tartu lennuväljal oli edukas Tallinna lennujaam – süsinikuneutraalne õhu- värav aastaks 2025 Lennuakadeemia toob esimest korda Eestisse rahvusvahelise lennundus- konverentsi Lennuohutust mõjutavatest juhtumitest teavitamine Lennuki salongijäätmete jätkusuutlik käitlemine on veel lapsekingades Tung Eesti Lennuakadee- miasse kasvab Uus süsteem muudab droonilennutamise Eestis avatumaks, selgemaks ja lihtsamaks Eesti esimesest posti- lennust ja õhupostimargist

106 108 110 113

114

76

117 118

106

80

121

86

122 124 127 128

88

90

124

92

130

5

TEEJUHT / NR 7

Powered by