Teejuht, suvi 2022.a

Toila maantee rekonstrueerimine.

Šahti lammutamine ja ehitus Tallinna vanalinnas.

Meeskonnaüritusel Saaremaal lahutati meelt maastikusõiduga.

Tolmuvaba katte alla sai osa Kõmmaste–Hatu ja Viruküla–Padise kõrvalmaanteedest.

Fotod: erakogu

aga osa koostööpartnereid soovis alustavalt ettevõttelt kiiresti oma tasu kätte saada. Tagantjärele saab öelda, et selliseid nibin-nabin- momente oli mitu, aga kokkuvõttes sai see ülesanne edukalt täide- tud. … kõige põnevam projekt? Tallinna vanalinnas vanade hoonete vahel nelja meetri laiusel täna- val kümne meetri sügavuse šahti lammutamine ja uue ehitamine. … kõige tänulikum klient? Vähemalt ise tunneme, et meie kliendid on tehtud koostööga rahul ja selle eest tänulikud. Suurim tunnustus meile on Transpordiametilt saadud 2021. aasta parima tee-ehitaja tiitel, mis tuli tõsise üllatu- sena. … kõige suurem saavutus? Praegu loen suurimaks saavutuseks 2021. aasta jaanuaris sündi- nud idee – Atemo OÜ – teostumist. Tänan kõiki asjaosalisi, koostöö- partnereid ja tellijaid selle ägeda teekonna eest!

Mis teeb teid tööandjana eriliseks? Ühest küljest on ehitus selgetes raamides, kindla rutiini ja distsi- pliiniga töö, aga sealjuures on oma osa ka loomingulisusel ning sellel, kuidas töid planeerida ja korraldada. Püüame jätta töötajatele võimalikult palju vabadust otsustada, mil viisil ja millal oma üles- andeid täita.

Milline on olnud teie (viimase aja) ... … kõige väärtuslikum õppetund?

Soovisime olla rohelised ja maailma päästmisele kaasa aidata, aga me ei osanud ennustada, et see osutub nii kulukaks. Ostsime mees- konnale surugaasi ja elektriga sõitvad autod ja vahetult pärast seda tegid need kütused eriti suure hüppe kallinemise suunas. … kõige keerulisem ülesanne? Kindlasti oleks igal Atemo töötajal anda oma vastus, aga minu jaoks oli kõige keerulisem tagada ettevõtte algusfaasis positiivne rahavoog, et kõik arved saaksid tähtajaks tasutud. Eriti keeruline oli see esimesel poolaastal, kus tööde maht kasvas mitme miljoni euroni kuus ja müügitulu tehtud tööde eest ei olnud veel laekunud,

47

TEEJUHT / NR 2

Powered by