Lisaks oli anduri d900 näitajaid vaadeldes näha, et Kose–Purila maantee (riigitee nr 14) mõlemal suunal olid 11,6. ja 26,4. kilo- meetril väga suured vajumid. Maa-ameti kaardi järgi on nendes kohtades niiske piir- kond, teeregistri andmetel on mõlemas kohas ka truubid. Võrdlus FWDga Uuritud lõikudel kasutati võrdlusmõõtmis- teks FWDd. Osa mõõtmisi tehti mõlema vajumimõõturiga samal ajal, kuid mõnel lõigul kasutati eelnevate aastate (sh keva- dise ja suvise) FWD-mõõtmiste tulemusi. Kõigi lõikude puhul olid FWDga mõõdetud
vajumid suuremad kui TSDD tulemused. Samas olid erinevused varieeruvad – osal lõikudel olid need suhteliselt väikesed, teis- tel 30–50%. Kui vaadelda lineaarsete graafikute mõõte- jooni, siis on näha, et need langevad üld- joontes kokku. Suuremaid langusi ja tõuse ning muutusi teekonstruktsioonis on näha mõlema seadmega. Kõige paremini lähe- vad kokku vajumid maanteedel nr 2, 14, 14170 ja maantee nr 37 rekonstrueerimata osas, suurimad erinevused on maanteel nr 1 ja maantee nr 37 rekonstrueeritud osa 5.–13. kilomeetril.
Võrreldes FWDga on TSDD abil võimalik saada rohkem infot tee kohta, kuna mõõtmis- andmed on pidevad. TSDD-mõõtetulemuste põhjal saab tuvastada katendis anomaalseid kohti näiteks kandevõime kao või
Maa-ameti kaardi järgi on seal niiske piirkond, teeregistri andmetel on selles kohas ka truubid.
0 100 200 300 400 0 100 200 300 400 500
konstruktsiooni muutuse tõttu.
1 2 3
10
20
30
40
10
20
30
40
Kaugus km
Joonis 6. Anduri d900 tuvastatud vajumid Kose–Purila maanteel ja truup 11,6. kilomeetril
300
200
200
100
100
75
80
85
75
80
85
300
100 150 200 250 300 350
200
100
42.5
45.0
47.5
50.0
42.5
45.0
47.5
50.0
1500
0 300 600 900 100 200 300 400
1000
500
0
10
20
30
40
10
20
30
40
0 250 500 750 1000
0.0
2.5
5.0
7.5
0
5
10
15
20
25
600
600
400
400
200
200
0
0
5
10
15
20
25
0
5
10
15
20
25
600
100 200 300 400 500
400
200
0
5
10
15
20
25
0
5
10
15
20
25
1200
1000 1500 2000
900
600
0 500
300
0
5
10
15
2.5
5.0
7.5
Kaugus km
FWD_D0
TSD_D0
Joonis 7. TSDD ja FWD abil 100 m sammuga mõõdetud vajumid
77
TEEJUHT / NR 2
Powered by FlippingBook