Teejuht, suvi 2022.a

MAA

Foto: Liis Treimann / Äripäev / Scanpix

Assaku viadukti ehitamisel maanteetee kõrgus ei muutu ja raudtee jääb viadukti all süvendisse. Viadukti kogupikkus on 64 meetrit.

Rail Balticu Raplamaa põhitrassi raudteetaristu I etapp (Harjumaa piir – Mälivere) Kiirraudtee põhitrassi Kohila ja osaliselt Alu–Mälivere lõigul rajatakse muldkeha. Ehitatakse piki- ja põikisuunaline drenaaž, maaparandussüsteemid, truubid loomade läbipääsuks ja vee ärajuhtimiseks, tugimüürid, püstitatakse piirded ja müratõkked, rajatakse raudtee kaablikanalid ja ehitatakse ümber kolmandate isikute tehnovõrkude ristumiskohad. Peale selle valmivad viaduktid ja sillad ning tehakse muid kaasnevaid töid.

Rail Balticu raudteetrassi alusehitus Ülemiste– Soodevahe lõigus Ülemiste–Soodevahe lõigus ehitatakse kiirraudtee põhitrassi ja Soodevahe jaamateede muldkeha. Ülemiste–Kangru lõigul tehtavate tööde hulka kuuluvad piki- ja põikisuunaline drenaaži ehitus, maaparandustööd, viie truubi ehitus loomade läbipääsuks ja vee ärajuhtimiseks, tugimüüride ehitus, piirete ja müratõkete püstitamine, haljastamine, raudtee kaablikanalite rajamine ja kolmandate isikute tehnovõrkude ristumiskohtade ümberehitus. Lisaks rajatakse Tallinna–Lagedi maantee viadukt ja Vaskjala–Ülemiste raudteesild, osaliselt valmib Soodevahe–Muuga lõigu raudteetunnel ning tehakse muid kaasnevaid tööd.

84

TEEJUHT / NR 2

Powered by