Teejuht sügis 2024

MAA

ÕHK

94

52 56

Madis Vanaselja: Eesti eralennundus on kiire arengu faasis Eesti Euroopa lennunduse keskmes Eurocontrol avas uudse FlyingGreen platvormi, mis annab olulised tööriistad kliimamuutusega toime- tulemiseks Rahvusvaheline drooni- konkurss tõestas: meie tudengid on maailma- tasemel Drooniajastu on ukse ees: Tallinnas alustati U-space ruumikujunduse piloot- projekti Lennureisil käsipagasisse lubatud vedelike mahud muutusid Tartu ja Kuressaare lennu- jaama ilmainfo timmiti täpsemaks Kestlikkuse valdkonna kompetentsimudeli loomine Eesti Lennu- akadeemiale

Sulev Vill – Transpordiameti „mälu”

Pärnu–Uulu värske teelõik on valmis teenindama suurt logistikamahtu Kergliikurid – kas Metsik Lääs saab lõpuks päitsed pähe? Uued teooriaeksami küsimused aitavad liiklus- situatsiooni visualiseerida Põlva nutitee on toonud kaasa autojuhtide liiklus- käitumise muutuse Gneiss võiks tee-ehituses aastatel 2025–2055 säästa üle miljardi euro

99 102

94

60

66

104

68

107

72

112

76 80 82

Eesti teede ohutus sai tärnid külge

104

Tusti sillast sai varistamise õppeobjekt Betooni külmakindluse alternatiivse katsemetoo- dika uurimine Maanteemuuseumi tänavune suvi tõi kaasa palju uusi algatusi

113

114

85

116

Aeronaut – ehitamise aasta

88

Kärevere sildade ajaloost

107

Teejuhi lugejaküsitlus

5

TEEJUHT / NR 11

Powered by