Teejuht talv 2024

MAA

ÕHK

38 42 48 50

78

Lennunduse ohutusriskide hindaja Risto Länts koolitab Eesti kolleege Kestlik lennukikütus võiks lennundussektori heitme - test kolmandiku maha lõigata Aasta tegu Eesti lennun - duses näitab veenvalt inseneride kõrget taset Mehitatud õhusõiduki hädaolukorra tuvastamise tehnoloogia astub suure sammu edasi Eesti transpordiohutus on heades kätes Mehitamata lennundus liigub üha enam seire ja tõrje suunal Lennunduskorralduse õppekava tudengite ootused kandideerimisele ja vastavus tööandjate värbamisprotsessidele

Robert Sinikas – sündinud sillaehitajaks Vanasadama trammiliini ehitusest on palju õppida Arendamisel on mitu kaitse - otstarbelist taristuprojekti Transpordiamet kinnitas müra vähendamise tegevus - kava aastateks 2025–2029 Antonio Avenoso: Eesti võiks rakendada keskmise kiiruse mõõtmist ja veapunkti - süsteemi Aasta Sindi–Lodja allianss - lepingu sõlmimisest: käib süsteemne töö ja uute töö - riistade sihikindel rakenda - mine

82

78

85

52

88

92 96

56

60 62

92

Vesinikuautod võiksid ammu olla igapäevased

98

Mootorsõidukimaksu kalku - laator annab kasutajatele järg miseks aastaks kindlus - tunde Tee-ehituse teostusmõõdis - tuse võimalused ja täpsus „Peedist pesumasin: leidlikkus teel“ Eesti Maanteemuuseumis Liiklusohutuskampaania „Talv on teel. Vali ohutu sõidukiirus.“

101

Aeronaut – Junkersi aastad

65 68

74

96

5

TEEJUHT / NR 1 2

Powered by