Teejuht sügis 2025

MAA

ÕHK

Ken Koort: Eesti regionaalses lennunduses on palju kasuta- mata potentsiaali Droonid on tõhusad abilised paljudel elualadel Lendamine on privileeg, aga tähendab piloodile elukestvat õpet Lennuohutust mõjutavate juhtumite arv vähenes aasta esimeses pooles märgatavalt Lennunduse järelevalve vajab lisarahastamist Ralli suursündmus nõudis ka õhuruumi erireegleid GPS-häired on Eesti idapiiri lähistel tugevnenud. Millega arvestada drooni lennutamisel? Eesti kopteri erapilootide oskused ja teadmised visuaal- lennureeglitest ja instrumen- taallennu tingimustesse sattu- misest Eesti liigub masinloetava lennundusinfo suunas

72

Martti Kiisa: soovin, et tehnika- kõrgkool paistaks avalikkuses rohkem silma Kanama liiklussõlm – objekt, mis naelutas rahva öösel otse- ülekannet jälgima Uuring vaagib senisest raske- mate ja pikemate autorongide tuleku mõju Energiasäästlikud leedvalgustid jõuavad riigimaanteedele Teeme Eestimaa romudest puhtaks! Sillarikas Eesti – kuidas edasi? Maanteemuuseumi tegevuste- rohke suvi Eesti teedevõrgu geomeetriline sobivus 25,25 m pikkustele autorongidele Õige kiirusega võidad!

40

72

76

44

80

48

84

53

86

54

89

56 61

80

92

64

94

68

97

89

5

TEEJUHT / NR 15

Powered by