Teejuht kevad 2023

Kliki pealkirjale ja loe lähemalt!

ÕHK

MAA

52

94 98

Sudoku maailmameister Tiit Vunk vastutab Lõuna-Eesti suuremate teeprojektide eest Tartu liiklus muutus sujuvamaks Põnevad tee-ehitusobjektid 2022. aastast Kus lõppeb truup ja kust algab sild? Cristo Prostang: enda ehitatud objektil sõitmine pakub rõõmu Bituumeni lühiajalise vana- nemise protsess ning selle laboratoorne jäljendamine Sajanditagune esimene „omnibussibuum“ maanteedel Maanteemuuseumi jõudis Tallinna lennujaamast lumekoristaja Kroko Eesti tasaseim tee on valitud Detsembrikuus oli Trans- pordiameti ristmeedia- Jaanuarikuus oli Trans- pordiameti ristmeedia- lahenduse fookus eakatel liiklejatel Veebruarikuus oli Trans- pordiameti ristmeedia- lahenduse fookus ohutul liiklemisel maastiku- sõidukitega Liiklusohutuskampaania „Kui oled roolis, pane telefon puhkama” lahenduse fookus talvistel teeoludel

Gerli Rebane seisab lennun- duse hea tuleviku eest Abi Lennuliiklusteeninduse Aktsiaseltsile Venemaa agressiooni mõjude leevendamiseks Muudatused ülikergõhu- sõiduki piloodiloa taotlemisel Eesti Lennundusmuuseumi sünd ja jätkusuutlikkus Rootsi valmistub kliima- neutraalseks lennunduseks Tallinna lennukoridorid seavad kõrgustesse pürgivale pealinnale piiri ette Lennujuhi iga uus tööpäev võib sisaldada paraja annuse üllatusi Mehitamata õhusõiduki süsteemide testalade planeerimine Lennuliiklusteeninduse AS tähistas veerandsadat aastat lennujuhtimises Droonilennutamise reeglid

94

56 61 66 68 70 74 81 82 84

100 102 105 110 112 116 118 120 121

105

muutusid lihtsamaks Transpordiamet võtab vastu A2 kaugpiloodi pädevuse eksameid

86

88

122 Transpordiameti

110

2022. aasta kokkuvõte

90

5

TEEJUHT / NR 5

Powered by