MAA
ÕHK
Kadri Tusis: ärilise lennutegevuse inspekteerimine eeldab varase- mat piloodikogemust Tallinn saab uue radari ja seire- süsteemid Lennuakadeemia tudengid katsetavad uudseid linde peletavaid droone Ilm – nähtamatu, kuid määrava tähtsusega lennupartner Droonilennutamisel on kohustus arvestada piirangualadega Euroopa lennundusohutusplaan seab ambitsioonikaid eesmärke Tallinna lennujaam – mugava ja stressivaba reisimise muster- näide Sabarootori efektiivsuse vähenemise teadlikkus Eestis tegutsevate kopteripilootide seas Veerandsada aastat Eesti Lennundusmuuseumi Vaade, mida keegi ei peaks nägema
Marek Lind: häid kokkuleppeid saab sõlmida vaid kompromisse otsides Sauga–Pärnu uus teelõik päästab Pärnu elanikud raske- liikluse mürast Eesti riigiteede optimaalseks säilitamiseks on vaja eelarvet kahekordistada Tee-ehituse uuenenud kvaliteedinõuded arvestavad tulevikusuundadega Liiklusregistris on olnud kõige suuremaks proovikiviks sõidukite korrektsed andmed Läti liiklusohutuse õppetunnid Samm-sammult nulli suunas: Leedust on saamas liiklus- ohutuse teenäitaja IBRC 2025: tuleviku teed sillutades Skepast&Puhkim näris ennast CCI pilootprojektist läbi Aasta parimad teehoiupartnerid Asfaltsegu deformatsiooni- kindluse ja jäävpoorsuse
84
38
84
87
42
90
46
92
53
95
56
96
98
58 60
90
101
63
103
65
107
68 70
sõltuvus mahumassi määramise meetodist
103
Õnnetus ei hüüa tulles: liiklus- teavitustöö sõnumid läbi aja
76
5
TEEJUHT / NR 1 4
Powered by FlippingBook