MAA
ÕHK
Tiit Joosti: inseneritöö õige lahendus on lihtne Kangru liiklussõlm ehitati valmis pooleteise aastaga Rail Baltica ehitus Eestis tegi 2025. aastal suure hüppe Autonoomsete sõidukite mobiilne katselabor avas uksed Liiklusohutusprogramm 2026–2035: kas valime ohutuse või lohutuse? Materjali abrasiivse kulumise eiramise tagajärjed Näitus, mis uurib tee-ehituse ja -hoolduse keskkonnamõju Sillaehitusel avastati Eesti vanim maja
48
Eve Härm: lennunduses edu saavutamiseks peab jaguma tahtmist ja visadust Kiirabikopteri teenusel on palju plusse Assamblee on liikmesriikide võimalus ja kohustus hoida Rahvusvahelist Tsiviillennun- duse Organisatsiooni õigel kursil Droonimüür hoiab Eesti õhuruumi turvalisena Tallinna ja Helsingi vaheline regulaarne drooniliiklus võiks lähiaastatel teoks saada Lennunduse aasta teo tiitli pälvis Õhuvägi Tehisaru on osa lennunduse tulevikust Assortimento minimale – nanokütused, drooniparved, tehisaru ja aerodünaamika Eestikeelset lennunduskeelt korrastades
72
72
52
76
56
78
58
60
80
82
63
66
85
80
68
86
88
91
82
5
TEEJUHT / NR 16
Powered by FlippingBook