Teejuht talv 2025

MAA

ÕHK

Tiit Joosti: inseneritöö õige lahendus on lihtne Kangru liiklussõlm ehitati valmis pooleteise aastaga Rail Baltica ehitus Eestis tegi 2025. aastal suure hüppe Autonoomsete sõidukite mobiilne katselabor avas uksed Liiklusohutusprogramm 2026–2035: kas valime ohutuse või lohutuse? Materjali abrasiivse kulumise eiramise tagajärjed Näitus, mis uurib tee-ehituse ja -hoolduse keskkonnamõju Sillaehitusel avastati Eesti vanim maja

48

Eve Härm: lennunduses edu saavutamiseks peab jaguma tahtmist ja visadust Kiirabikopteri teenusel on palju plusse Assamblee on liikmesriikide võimalus ja kohustus hoida Rahvusvahelist Tsiviillennun- duse Organisatsiooni õigel kursil Droonimüür hoiab Eesti õhuruumi turvalisena Tallinna ja Helsingi vaheline regulaarne drooniliiklus võiks lähiaastatel teoks saada Lennunduse aasta teo tiitli pälvis Õhuvägi Tehisaru on osa lennunduse tulevikust Assortimento minimale – nanokütused, drooniparved, tehisaru ja aerodünaamika Eestikeelset lennunduskeelt korrastades

72

72

52

76

56

78

58

60

80

82

63

66

85

80

68

86

88

91

82

5

TEEJUHT / NR 16

Powered by