MAA
Liiklussõlme keskne koht, kus Kangru viadukt ületab tulevast Euroopasse viivat raudteed.
Autodele mõeldud Raku viadukt ning esiplaanil jalakäiijate ja ratturite viadukt Männikul.
Betooni valamine Kangru viaduktil, kus eriliselt suure mahuga töö tehti ära tavapäratult lühikese ajaga.
Raudalu viadukt lahendab kahe maantee ristumise eri tasapindadel.
Tööde algus Raku viadukti rajamisel mullu suvel.
Ehitustööde käigus liiklust reguleerinud Ramudden OÜ toob mobiilse liiklusjuhtimishaagise peamiste plussi- dena välja oluliselt kõrgema ohutuse ja väiksema töö- õnnetuste riski, kuna kaugjuhitav ja radarisüsteemil põhinev lahendus asendab kuni kolme liiklusregulee- rija tööd ja vähendab inimfaktori mõju. Lisaks tagab haagis sujuvama liiklusvoo, väiksema süsiniku jalajälje ning võimaldab objekti juhtida ja jälgida reaalajas kaamera kaudu, parandades kogu ehitusprotsessi. Kogu süsteem toimib päikeseenergiaga.
Foto: Ramudden OÜ
54
TEEJUHT / NR 16
Powered by FlippingBook