Teejuht kevad 2023

Fotod: Transpordiamet

16. septembril 2015 oli Priit Sauk esimest päeva tööl Maanteeameti peadirektorina.

Põnevad eesmärgid ootavad meid lähiaastatel ees igas valdkonnas, nii et seljad kokku, meeskond ühtseks, hea tööõhkkond, inimestel on jätkuvalt tahe olemas ja sära silmis – siit saab edasi minna.

ajada oma asju nutitelefoni kaudu. Suhtlus Transpordiametiga peaks olema digitaalne ja kiire. 7. septembril 2018 toimus sarikapidu Ardu viaduktil, mis oli esimene ehitusse läinud suurobjekt uuel Tallinna–Tartu maanteelõigul. Fotol toonane majandus- ja taristuminister Kadri Simson, AS TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens ja Maanteeameti peadirektor Priit Sauk. Ega me ju täpselt tea, mis rolle võib amet tulevikus veel juurde saada. Oleme öelnud, et liikuvuspaketi tervikvaatest on veel puudu raudteetranspordi korraldamine. Kas sealt võiks tulla mingi osa funktsioone või järelevalve roll tulevikus Transpordiametisse, seda ei ole veel kokku lepitud. Ma siiski arvan, et raudtee teema jõuab meieni pigem varem kui hiljem.

Lisaks veel Rail Baltica, mis mõne aja pärast valmib. Kas siis saab Transpordiametil olema mingi roll kogu liikuvuse planeerimises vaadates rahvusvahelisi ühendusi läbi Rail Baltica? Ma arvan, et selliseid põnevaid teemasid tekib lähiaastatel juurde päris palju. Oleme põgusalt rääkinud struktuurimuudatusest. Miks on see vajalik? Transpordiametis on neid kahe aasta jooksul olnud juba väga mitmeid. Kindlasti ei olnud see minu initsiatiiv ja tahtmine, vaid reageerimine nii ameti sees inimeste ootustele kui ka koostööpartnerite ootustele.

Kahjuks viimase pooleteise aasta jooksul tehtud muudatused tõid palju segadust nii töötajatele kui ka koostööpartneritele. Enam ei

8

TEEJUHT / NR 5

Powered by